Organizacjom (firmom, instytucjom) oferujemy profesjonalne i skuteczne szkolenia m.in. z
zakresu:
- motywacji
- negocjacji
- sprzedaży
- komunikacji
- budowania zespołu
- asertywności
- zarządzania sobą w czasie
- zarządzania poprzez cele
- zarządzania wiekiem
- zarządzania jakością
- coachingu
Prezentujemy propozycje szkoleń. Zakres każdego szkolenia dostosowujemy do potrzeb zamawiającej go firmy.
Sale szkoleniowe wybierane są przez klienta na terenie całego kraju. Szczegóły ustalamy indywidualnie.
Przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy i narzędzi do efektywnego zarządzania strategicznego.
Korzyści dla uczestnika
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- będzie wiedział jaka jest istota, etapy i metodyki zarządzania strategicznego
- będzie wiedział jakie są zasady, metody oraz uwarunkowania procesu planowania strategicznego
- będzie wiedział jakie są uwarunkowania oraz bariery skutecznego wdrażania strategii
- będzie wiedział jakie są metody monitoringu realizacji celów strategicznych
- będzie potrafił skonstruować misję i wizję przedsiębiorstwa
- będzie potrafił dokonać analizy SWOT
Przekazanie wiedzy i technik niezbędnych do skutecznego kierowania zespołem oraz trening kompetencji
kierowniczych uczestników.
Korzyści dla uczestnika
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- będzie znał zasady organizacji pracy kierowniczej
- będzie potrafił skutecznie delegować zadań podwładnym
- będzie znał zasady zarządzania czasem i planowania
- podniesie umiejętności kierowania zespołem pracowników
Przekazanie wiedzy i technik niezbędnych do skutecznego kierowania zespołem projektowym oraz trening
kompetencji uczestników w zakresie kierowania projektem.
Korzyści dla uczestnika
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- będzie znał zasady organizacji pracy w ramach projektu
- będzie znał zasady kierowania pracą grupy
- będzie potrafił zastosować metody grupowego rozwiązywania problemów
- będzie potrafił wykorzystać systematyczne procedur realizacji projektu
- będzie potrafił wykorzystać metody strukturyzacji projektu w ramach struktury organizacyjnej
Przekazanie wiedzy i technik niezbędnych skutecznego zarządzania w warunkach zmiany oraz trening
kompetencji uczestników w tym zakresie.
Korzyści dla uczestnika
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- będzie potrafił zdiagnozować swój indywidualny styl kierowania
- podniesie umiejętności wywierania wpływu w sytuacjach trudnych
- będzie wiedział, jakie są uwarunkowania skutecznego przywództwa
- będzie wiedział, jakie są uwarunkowania tworzenia kultury organizacyjnej zorientowanej na
efektywność - będzie znał podstawy zarządzania procesowego
- będzie wiedział, jakie są uwarunkowania skutecznego zarządzania w warunkach zmiany
Przekazanie wiedzy i technik niezbędnych do skutecznej obsługi Klienta oraz wzrost kompetencji
uczestników
w zakresie obsługi Klienta.
Korzyści dla uczestnika
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- będzie potrafi zdiagnozować potrzeby Klienta
- będzie potrafił efektywnie komunikować się z Klientem
- będzie potrafił przezwyciężać sytuacje trudnych w kontakcie z klientem
- podniesie poziom umiejętności bezpośredniej obsługi Klienta
Przekazanie wiedzy i technik niezbędnych do prowadzenia skutecznych negocjacji i sprzedaży oraz wzrost
kompetencji uczestników w zakresie negocjacji i technik sprzedaży.
Korzyści dla uczestnika
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- będzie znał zasady negocjacji nastawionych na współpracę
- będzie potrafił przygotować się do negocjacji
- będzie znał style i typy negocjacji
- będzie potrafił skutecznie przezwyciężać manipulacje w negocjacjach
- będzie potrafił rozpoznać i stosować podstawowe taktyki negocjacyjne
Przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy i narzędzi do konstruowania i realizacji strategii
marketingowej
w firmie.
Korzyści dla uczestnika
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- będzie znał podstawy marketingu i zarządzania marketingowego
- będzie wiedział jakie są zasady budowania marki
- będzie potrafił zastosować w praktyce zasady komunikacji marketingowej
- będzie potrafił zastosować w praktyce zasady zarządzania marką
- będzie znał zasady planowania marketingowego i tworzenia strategii marketingowych
Przekazanie wiedzy i trening umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania czasem i organizacji
pracy.
Korzyści dla uczestnika
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- będzie potrafił planować i organizować pracę własną
- będzie potrafił organizować pracę zespołu
- będzie potrafił zdiagnozować indywidualne przeszkody w efektywnej organizacji pracy własnej i
wykorzystania czasu - będzie potrafił organizować efektywne spotkania zawodowe
Przekazanie wiedzy i trening umiejętności niezbędnych do efektywnego prowadzenia prezentacji i spotkań
zawodowych.
Korzyści dla uczestnika
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- będzie wiedział, jakie są funkcje i cele spotkań zawodowych
- będzie wiedział, jakie są zasady przeprowadzenia efektywnej prezentacji
- będzie wiedział, jakie są sposoby na przezwyciężenie tremy przed wystąpieniem publicznym
- będzie potrafił zastosować do prezentacji metody audiowizualne
- będzie wiedział, w jaki sposób sterować przebiegiem spotkania
- Wprowadzenie do teorii Integracji Sensorycznej – empiryczna baza teorii Integracji Sensorycznej
- Metody diagnozy i występowanie zaburzeń integracji sensorycznej
- Budowa i działanie ośrodkowego układu nerwowego – wybrane informacje
- Wykorzystanie SI w diagnozie i terapii z nadpobudliwością psychoruchową
- Inwentarz percepcji czuciowej
- Stymulacja systemu czuciowego – aktywności dotykowe
- Dyspraksja
- Obniżony poziom graficzny a terapia SI
- Sesja terapeutyczna w warunkach gabinetowych
- Zaburzenia percepcji wzrokowej w świetle teorii SI
- Zależności między procesami SI a rozwojem zdolności słuchowo-językowych
- Objawy stanowiące wskazania do badania dysfunkcji SI
- Zastosowanie terapii SI w pracy
- Wczesne wspomaganie i terapia obronności dotykowej, charakterystyka syndromu
- Warsztaty, praca w zespołach: opracowywanie programów terapeutycznych i propozycji ćwiczeń do
poszczególnych syndromów, ćwiczenia na sali - Dysfunkcje modulacji u osób z ciężkimi zaburzeniami rozwojowymi
- Zajęcia warsztatowe na Sali treningowej – Prezentacja konkretnych technik i ćwiczeń
terapeutycznych - Warsztaty, praca w zespołach: Terapia obronności dotykowej i dyspraksji
- Nowy paradygmat rynku
- Trendy i zmiana w zachowaniach nabywczych i konsumpcyjnych oraz społecznych
- Przenikanie się rynków i produktów
- Współtworzenie wartości – marketing wsteczny, prosumentyzm i coopetition
- Inkorporacja klienta
- Współczesny klient = suma doświadczeń i oczekiwań w procesie współtworzenia i współkonsumpcji
produktu - NIH vs. PFS, Budowanie ekosystemów biznesowych
- Wykład monograficzny na wybrany temat, związany z pracą zawodową uczestników
- Crowdsourcing Marketing 720° Zmiana paradygmatu – marketing 3.0
- Klient jako medium
- Nowoczesne technologie w służbie marketingu i zarządzania
- Percepcja/postrzeganie komunikatów marketingowych
- Zarządzanie uwagą/skupianie zainteresowania/remarketing
- Przewaga konkurencyjna jako niestabilna dynamika
- Zarządzanie doświadczeniami
- DNA innowatora
- SMP, RTB, USP
- Budowanie i zarządzanie kulturą zaangażowania
- Myślenie systemowe, Mistrzostwo osobiste
- Budowanie wspólnej wizji, Zespołowe uczenie się
- Coachingowy styl zarządzania jako nowoczesna metoda angażowania i rozwoju pracowników
- Wybrane metody rozwijania pracowników – ich charakterystyka i korzyści
- Coaching a rozwój kompetencji
- Metody coachingowe wykorzystywane w zarządzaniu
- Wstęp do zarządzania projektami, analiza przedprojektowa z wykorzystaniem narzędzi myślowych
teorii
ograniczeń - Chmura
- Gałąź negatywna
- Analiza biznesowa projektu
- Zarządzanie celami i zakresem projektu
- Zarządzanie celami i zakresem projektu
- Ocena rentowności i wybór projektów, Budżetowanie projektów
- Planowanie projektu i zarządzania realizacją – analiza
- Podstawy planowania projektu
- Metoda łańcucha krytycznego w projekcie
- Kanban w redukcji złej wielozadaniowości
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie
- Zaawansowane techniki efektywności osobistej w projekcie
- Zwinne metody zarządzania projektami o niestabilnym zakresie
- Zarządzanie projektem rozwoju biznesu
- Drzewo strategii i taktyki zarządzania portfelem projektów
- Ludzie w projekcie – zarządzanie
- Komunikacja w projekcie
- Praca z zespołem projektowym
- Indywidualny rozwój talentów kierownika projektu