Mówią o nas…

Zapisz się na ROZWOJOWE warsztaty!

Poznaj najbardziej skuteczne metody autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej

POMOŻEMY ZBUDOWAĆ CI ODPOWIEDNIĄ POSTAWĘ W RZECZYWISTOŚCI VUCA,
ale, Z TWOIMI WARTOŚCIAMI, czyli JAK BYĆ SOBĄ!!!

Tak, wpisz mnie na listę uczestników!

Rozwój kariery w 2021

Wybierz termin i miejsce

Katowice, Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Kielce, Łódź, Rzeszów, Lublin, Toruń

Wykład konwersatoryjny 20%
Warsztat praktyczny 60%
Prawnicze case study 20%

Rozwój kariery

Jeżeli chcesz dowiedzieć się co zrobić, aby:
swobodnie decydować o tym, kto Cię pozyska
rozwinąć umiejętność autoprezentacji
prawnie zabezpieczyć swój kontrakt

Jeżeli Twoja odpowiedź,
brzmi TAK...

Tak, wpisz mnie na listę uczestników!

Damian

DAMIAN MICHALIK

CEO | Coach Studio

Trener i doradca biznesowy.
Nauczyciel akademicki.
Przedsiębiorca z 29 letnim stażem,
wyróżniony tytułem "Firma z Jakością",
"Firma godna zaufania"
Absolwent Studiów Podyplomowych
Master of Business Administration,
wyróżniony nagrodą Rektora AWSB.
Absolwent Studiów Podyplomowych
"Coaching-jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania"
Dyrektor ICF Polska o/Śląsk 2015-2016,
członek zarządu ICF Polska 2016,
Mistrz w rzemiośle zegarmistrzostwo.

Izabela

Izabela Michalik

Wykładowca

Doktor nauk społecznych
w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości,
członek kadry zarządzającej
instytucji edukacyjnej,
ekspert PARP oraz Urzędu Marszałkowskiego w zakresie pomocy publicznej
dla przedsiębiorców, autor artykułów naukowych z zakresu zarządzania wiedzą oraz
zarządzania zasobami ludzkimi.

Edyta

Edyta Przybyłek

CEO | Iurisco

Właściciel kancelarii prawnej Iurisco,
Specjalista z zakresu: prawo medyczne i bioetyka,
Absolwentka prawa Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego,
prawa lotniczego Uczelni Łazarskiego w Warszawie,
prawa karnego materialnego i procesowego,
prawa medycznego i bioetyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie,
studiów MBA Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.

Spotkaj się z Damianem i dr Izabelą Michalik oraz Edytą Przybyłek na 10 godzinnym (10h dydaktycznych) PRAKTYCZNYM warsztacie, na którym poznasz i przetrenujesz:


Najbardziej skuteczne metody autoprezentacji, dzięki którym...


Harmonogram

  • 8.00 – 9.00 rejestracja
  • 9.00 – 12.45 (5h dydaktycznych) 1 część
  • 12.45 – 13.45 lunch
  • 13.45 – 17.30 (5h dydaktycznych) 2 część
  • 17.30 – 18.00 rozdanie certyfikatów, zakończenie

(Cały czas w trakcie zajęć dla uczestników będą dostępne napoje zimne oraz kawa i herbata i słodkie przekąski.)

Warsztaty i scenki rekrutacyjne, każdy z uczestników wcieli się w rolę kandydata jak i pracodawcy, wszystko pod czujnym okiem mentora.

Nie udawaj kogoś innego, bądź sobą, prawdziwy i autentyczny.

ZASADA 95/5% co nam mówi? Czym jest?
I wreszcie jak ją spełnić, jak zrealizować?


Zaangażowanie organizacyjne pracowników, czyli jak pokazać, że wiem jak się angażować
Wykład konwersatoryjny

  • Twoje zaangażowanie - dlaczego tak ważne?
  • Profity Twojego zaangażowania organizacyjnego dla Ciebie, Twojego zespołu oraz Twojej organizacji.
  • Twoja wiedza ukryta – jak ją wykorzystać z korzyścią dla Ciebie i organizacji?
  • Sprzężenie zwrotne: jak poziom zaangażowania organizacyjnego generuje wykorzystanie wiedzy ukrytej oraz jak wiedza ukryta wzmacnia zaangażowanie organizacyjne

 

Kto kogo bardziej potrzebuje, czy ja szukam pracy, czy oni pracownika - czyli korelacja wspólnych interesów
Wykład praktyczny

  • Kim jestem i dokąd zmierzam?
  • Moje mocne strony, kompetencje i umiejętności
  • Doświadczenia a CV
  • LIST MOTYWACYJNY - CO NAPISAĆ?!
  • Ranking moich wartości
  • Znaczenie podświadomości, na świadomą postawę i działania
  • Rola i znaczenie komunikacji interpersonalnej
  • Jak podkreślić swoje atuty językiem korzyści, oraz w proporcji 95/5
  • Jakie znasz statystyki, cytaty, anegdoty czy obrazy wspierające Twoje przesłanie?
  • Scenki sytuacyjne:
    - zanim wyjdziesz z domu
    - w poczekalni
    - podczas rozmowy rekrutacyjnej
    - raz w roli pracodawcy, raz w roli kandydata
    - niby przypadkowa rozmowa przy kawie lub w palarni

Zabezpiecz swoją karierę!
Nowa rzeczywistość pocovidowa – ochrona prawna

Prawnicze case study

  • Na co się piszę, co podpisuję
  • Po co komu prawnik i o tym jak nieznajomość prawa szkodzi
  • Bieżące regulacje prawne
  • Dobra osobiste przedsiębiorcy/pracodawcy a dobra osobiste kandydata
  • Aspekty prawne organizacji pracy zdalnej dla pracownika
  • Aspekty prawne roszczenia odszkodowawczego
  • Warsztaty i case study z tematu wykładu

Gdy nagle otrzymasz informację o zwolnieniu...
SZOK → WYCOFYWANIE SIĘ → DOPASOWANIE → AKCEPTACJA → WZROST

Jak przejść przez etapy zmian i ponownie panować nad sytuacją.

  • Stacjonarne
  • 990zł

    1290 zł brutto

  • 1 dniowy warsztat szkoleniowy
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat
  • Lunch
  • Wybieram

  • Indywidualne
  • Wycena
    indywidualna
  • Kilka spotkań
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat
  • Kawa/Lunch
  • Wybieram

Co może Pan/Pani opowiedzieć o swojej karierze?

  • bądź konkretny/a opowiedz w sposób zwięzły o historii dotyczącej Twojej kariery. Dodaj konkretne szczegóły osiągnięć, które skupią uwagę, będą łatwe do opisania i zilustrowania oraz podkreśl wpływ dla potencjalnego pracodawcy. Kończąc dodaj co chcesz osiągnąć w życiu zawodowym, łącząc to z korzyścią dla pracodawcy.

 

Co Pan/Pani wie o naszej firmie i produktach?

  • idąc na spotkanie, dowiedz się jak najwięcej o potencjalnym pracodawcy, daj się poznać jako osoba szanująca firmę i też nie krępuj się powiedzieć, jeśli czegoś nie wiesz, nie ukrywaj tego, lecz pokaż jeszcze większe zainteresowanie, choćby poprzez chęć poznania. Dodaj po co chcesz poznać firmę, podkreśl jak bardzo chcesz się z nią utożsamić.

 

My szukamy osoby z doświadczeniem, a w Pana/Pani CV nic nie ma.

  • pamiętaj, dopasuj CV do stanowiska. W odpowiedzi na ogloszenie o pracę, sprawdź co możesz użyć, jakie dotychczasowe zdolności i mocne strony wspomogą Cię w odpowiedzi na to pytanie.

 

Czy zdarza Ci się zabrać długopis ze spotkania?

  • czasami padają takie pytania, staraj się być opanowanymi i nawet jeśli Twoja odpowiedź nie będzie „pasowała do klucza rekrutera” to trzymaj poziom opanowania i przejdź płynnie dodalszej części rozmowy.

 

Szef zaprasza na drinka...

  • doceń propozycję i... no właśnie

 

Prowadził Pan/Pani własną działalność... i teraz co, była plajta, tak?

  • to może być pytanie które ma pokazać słabość. Nie okazuj emocji, jeśli nawet masz w doświadczeniach niepowodzenie. Widzisz, nie porażką, lecz doświadczeniem będzie to, co być może miało miejsce. Ale dzieki temu, Twoja wartość jest jeszcze większa. Ty teraz wiesz więcej i widzisz więcej niż inni!!! Te techniki przetrenujemy podczas warsztatu.

 

Co się wybitnie nie podobało u poprzedniego szefa?

  • uważaj, nigdy nie wyrażaj się źle o innych, tu sprawdzają co będziesz mówił o nich w przyszłości.

 

Właśnie dowiadujesz się tuż przed spotkaniem, że masz jeszcze zaczekać

  • w zależności od rodzaju stanowiska o jakie się ubiegasz, może być sprawdzana Twoja umiejętność budowania relacji biznesowych z kontrahentami

NIE rezygnuj, nie przekładaj, zapisz się na warsztaty
właśnie TERAZ!

Relacja ze szkolenia biznesowego

Zobacz inne programy

Pobierz PDF